3 ud af 4 kunder forventer, at du forstår deres behov - gør du?
Alle siger, at de har kunden i fokus - men langt fra alle lykkes. De fleste ved efterhånden at tilfredse kunder er loyale kunder, og at loyale kunder giver højere indtjening. Derfor er det også svært at finde en virksomhed eller en organisation, som ikke har kunden eller borgeren eller medlemmet i centrum.
Kunden skal tydeligt kunne mærke forskel på den virksomhed som forstår kundens behov og udfordringer, og den virksomhed, som først og fremmest markedsfører sig med kundefokus.
Fastsættelse af strategiske mål i din virksomhed:
Vi understøtter din virksomheds arbejde med at opnå marketingresultater.
360° Marketing plan med fokus på konvertering og salg:
Vi leverer og optimerer løbende marketingmateriale på alle din virksomheds platforme.
Digitalt indhold:
I henhold til de overordnede mål og strategien, udgiver vi digitalt indhold på sociale medier, i nyhedsbreve og på dit website.
Anna Witt Levdanskaya - Kommunikation og Marketing Manager
Resultater